Veelgestelde vragen

Hoe kan ik jullie bereiken?

Dat kan 24/7 per e-mail: info@demooistebruid.nl of via het contactformulier op de website. Wil je liever bellen? Dat kan natuurlijk ook, wij zijn op werkdagen van 09:00 – 17:00 bereikbaar op: 085-0605882.

Hoe snel krijg ik een reactie?

Zodra wij je aanvraag binnen krijgen controleren wij de beschikbaarheid van jou gewenste stylist. Wij laten jou de beschikbaarheid (op werkdagen) altijd binnen 24 uur weten. Binnen 48 uur neemt de stylist per telefoon of e-mail contact met je op.

Is een proefsessie noodzakelijk?

Ondanks dat bijna 9 op de 10 bruidjes voor een proefsessie kiest, is het zeker niet noodzakelijk. Onze stylisten zijn allen ervaren genoeg om aan de hand van jouw wensen een prachtig resultaat te bereiken. Je kan hiervoor onze voorbeeldfoto’s van bruidsmake-up en bruidskapsel gebruiken.

Wat zijn de tarieven?

Onze tarieven en voorwaarden kan je zien op: www.demooistebruid.nl/tarieven

Moet ik aanbetalen?

Nee, dat is bij ons niet nodig. Je krijgt pas na de proefsessie, als je helemaal tevreden bent, de factuur.

Wanneer en hoe moet ik betalen?

Na de (eventuele) proefsessie krijg je de factuur. Heb je gekozen om geen proefsessie te doen dan krijg je uiterlijk 1 maand voor je trouwdatum de factuur. In beide gevallen is de betalingstermijn 14 dagen.

Kunnen de stylisten ook het kapsel of make-up van mijn daggasten en/of bruidsmeisje(s) verzorgen?

In principe kan dit altijd. Overleg dit wel ruim van te voren met de styliste zodat zij haar planning hierop kan aanpassen.

Kan ik na het boeken nog annuleren?

Dat is zeker mogelijk, hiervoor kunnen afhankelijk van hoe lang het voor de proefsessie of trouwdag is, wel kosten voor gerekend worden. Meer informatie hierover vind je in de algemene voorwaarden.

Wat als mijn stylist onverhoopt ziek wordt?

Gelukkig komt dit vrijwel nooit voor, maar de kans bestaat natuurlijk altijd. Indien het de proefsessie betreft zal er in overleg met de klant een nieuwe datum gekozen worden. Doordat wij een samenwerking met meerdere stylisten hebben, kunnen wij voor de trouwdag altijd iemand anders (van gelijkwaardig niveau) oproepen. Eventuele hogere reiskosten nemen wij voor onze rekening. Wij zorgen er tevens voor dat de vervangende stylist op de hoogte komt van jouw wensen, hierdoor zal jouw dag evengoed onbezorgd beginnen.

Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de stylisten?

Al onze stylisten zijn hiervoor specifiek opgeleid en hebben jarenlange ervaring met het stylen van bruidjes. Na elke opdracht sturen wij een mail naar de klant waarin wij naar de ervaringen met de styliste vragen. Wij nemen deze antwoorden zeer serieus en hebben hierover altijd contact met de styliste. Hierdoor bieden wij dan ook 100% tevredenheidsgarantie.

Ik heb geen voorkeur voor een stylist, kunnen jullie er 1 voor mij kiezen?

Dat is zeker mogelijk. Stuur daarvoor een mailtje naar: info@demooistebruid.nl met vermelding van jullie trouwdag en woonplaats. Wij vragen vervolgens naar de beschikbaarheid van alle stylisten voor jullie datum en zullen vervolgens iemand aan jou voorstellen.